Stále viac zákazníkov sa chce rezervovať cez internet

Nákupné rozhodnutia zákazníkov ovplyvňuje veľa faktorov. Jedným z dôvodov nižšieho predaja a straty klienta môže byť aj neaktualizovaný kalendár obsadenosti pri ponukách v kategórii Cestovanie. Zistite hlavné výhody používania kalendára obsadenosti v našom novom článku.

Vedeli ste, že až 62% respondentov z nášho dotazníka z 11/2015 uviedlo, že uvedenie voľných kapacít na stránke ZlavaDna.sk by im pomohlo pri výbere z ponuky pobytov.

Pravidelne sa nám stáva, že klient si zakúpi pobyt s neaktualizovaným kalendárom. Následne pri rezervácií zistí, že daný termín je obsadený. Potvrdzuje to aj riaditeľ zákazníckeho servisu ZlavyDna.sk Jaro Hrivnák:
 

„Po zakúpení pobytu s neaktualizovaným kalendárom sa nám často stáva, že klient stornuje kupón. Vytvára to negatívnu skúsenosť. Partner tak zbytočne stráca dôveru v očiach klienta.“


Kalendár obsadenosti sme spúšťali v lete 2015 a bolo za tým hneď niekoľko dôvodov. V prvom rade sme chceli odľahčiť recepciu ubytovacieho zariadenia, kde zákazníci často telefonovali a informovali sa o voľných termínoch. Pri aktualizovanom kalendári dostanú klienti odpoveď na svoju otázku priamo na webe ZlavaDna.sk. Personál sa tak môže venovať hlavne ubytovaným zákazníkom.

Kalendár obsadenosti má priamy vplyv aj na vyšší predaj. Zákazníci vidia kedy bol naposledy aktualizovaný a podľa voľných termínov sa dokážu rýchlejšie rozhodnúť o kúpe.

 

kalendar obsadenosti

 

Na druhej strane sme však vychádzali aj z potreby zákazníkov, ktorí chcú byť informovaní o aktuálnej obsadenosti hotela či penziónu. Podľa kalendára totiž vedia rýchlo zistiť či je dané ubytovacie zariadenie voľné v termíne, ktorý im vyhovuje.

Veľkou výhodou kalendára obsadenosti je jeho rýchla aktualizácia do 2 minút. Máte tak vašu knihu obsadenosti vždy online a dostupnú kedykoľvek a kdekoľvek. Stačí sa len prihlásiť do vášho partnerského účtu. Pozrite si krátky návod ako používať kalendár obsadenosti:

Využite možnosti, ktoré vám ponúka kalendár obsadenosti - šetrí váš čas, odľahčuje recepciu od informačných telefonátov, ale hlavne podporuje zákazníkov k rýchlejšej kúpe tým, že dostanú informáciu, ktorú potrebujú.

Napíšte nám vaše skúsenosti s aktualizovaním kalendára obsadenosti. Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšiť celkový zážitok zo ZlavaDna.sk. Ak sa vám článok páči, kliknite na „Páči sa mi to“ pod článkom.

Prečítajte si aj: Výsledky veľkého prieskumu hotelierov, zákazníkov a hotelových škôl

 


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Nikolaj Tzankov

B2B Marketing Specialist

Nikolaj sa venuje B2B marketingu a komunikácii s partnermi. Rád píše blogy a vyrába infografiky. Vyštudoval marketing a zaujíma sa o novinky zo sveta marketingu. Má rád dobré jedlo a šport.

Ďalšie články z kategórie Trendy: