Chcete, aby vaša reštaurácia fungovala efektívnejšie? Vyskúšajte BookioPro zadarmo
Tipy | Miroslava | 06 máj 2016Emaily, smsky, sociálne siete, online formuláre – toto všetko viete využiť v prospech vašej reštaurácie a pritiahnuť do nej ešte viac zákazníkov. Vďaka online rezervačnému systému BookioPro naplno vyťažíte z moderných technológií a tým starým dáte zbohom.
„Občas sa nám stane, že čašníci z rôznych zmien príjmu rezerváciu na rovnaký dátum. Minule sa nám dokonca stalo, že sa stránky v rezervačnej knihe zlepili a my sme nevedeli o zalepených rezerváciách...“ Jeden z mála príbehov majiteľov reštaurácií, ktorý medzi riadkami hovorí o nespokojnosti zákazníkov a premárnenom zisku. Náročný a miestami až veľmi ťažký je reštauračný biznis, ktorého hlavným cieľom je spokojný a platiaci zákazník. Lepšie povedané, spokojní a platiaci zákazníci.
Prečítajte si aj: Pustite si viac zákazníkov do reštaurácie. Cez Facebook
Ak neutratia peniaze vo vašej prevádzke, minú ich v tej oproti cez ulicu. Stačí, že do reštaurácie oproti cez ulicu si môžu spraviť rezerváciu hoci aj o polnoci vďaka intuitívnemu rezervačnému formuláru. Že potvrdenie o nej majú nielen v emaile, ale aj v SMS. Že o nich čašník vie a pozná ich obľúbený stôl. Že im príde email o špeciálnom večeri s ochutnávkou vína, lebo oni víno naozaj milujú. Že ich za pravidelné návštevy čaká na obľúbenom stole fľaša obľúbeného vína ako pozornosť. Je dosť možné, že tá reštaurácia oproti cez ulicu má online rezervačný systém BookioPro.
Vedeli ste, že? Online rezervačný systém BookioPro je služba vytvorená s reštauráciami pre reštaurácie. V priebehu trojročného vývoja sa vyvinula do podoby, ktorú používa v súčasnosti 128 (počet neustále rastie) reštaurácií na Slovensku, Česku a Maďarsku. Medzi spokojných užívateľov patrí aj česká reštaurácia s Michelinskou hviezdou Field, všetky prevádzky známeho šéfkuchára Zděňka Polreicha, oceňované slovenské Fou Zoo, či novootvorená reštaurácia Jamieho Oliviera v Budapešti. A desiatky ďalších, ktoré vďaka BookioPro efektívnejšie vedú svoje prevádzky, majú viac hostí a napríklad v prípade reštaurácie Café Imperial (patrí Z.Polreichovi) aj medziročné zvýšenie obratu o 10%.
Privedie k vám zákazníkov (len vy s nimi komunikujete)
Pozná vašich hostí (kontakty a iné dáta o nich sú len vaše)
Šetrí váš čas a energiu
Pozná vašu vyťaženosť
Prečítajte si aj: 3 novinky BookioPro, vďaka ktorým minú u vás zákazníci viac
Zdieľaj článok na sociálnych sieťach: