5 jednoduchých tipov ako premeníte užívateľa ZlavaDna.sk na svojho lojálneho zákazníka

Často sa stretávame s presvedčením, že ľudia chodia na zľavové portály iba hľadať zľavy a do prevádzok sa nevracajú. Na ZlavaDna.sk však už dávno nenájdete len „hľadačov zliav“. V spotrebiteľskom prieskume sme zistili, že až 57 % našich zákazníkov si vďaka ponuke u nás našli obľúbený podnik, do ktorého sa vracajú za plnú cenu. Je to viac ako každý druhý zákazník. Okrem toho, až 71 % našich zákazníkov,  sa podelí o svoju skúsenosť na prevádzke, svojim známym. Prinášame 5 jednoduchých tipov, ktoré vám pomôžu vyťažiť z ponuky na ZlavaDna.sk čo najviac.

1. Predajte sa

ZlavaDna.sk je efektívnym marketingovým kanálom, ktorý do vašej prevádzky dokáže pritiahnuť nových ľudí. Tam, je to však už na vás. Každý nový zákazník je príležitosť, využite ju. Ukážte mu celú šírku vašich služieb alebo produktov, ukážte mu priestory a vysvetlite koncept vašej prevádzky, aby pochopil, čím ste výnimočný.

2. Nerozlišujte zákazníkov

Ak ste vynaložili náklady aj energiu do akcie na ZlavaDna.sk a pritiahli k sebe nového zákazníka, je to príležitosť, ktorú treba využiť. Správna cesta je popísaná v prvom bode. Ak budete zákazníkov deliť a tým s kupónom neposkytnete 100% servis, je len málo pravdepodobné, že sa vrátia za plnú cenu.

3. Pracujte s hodnoteniami

Hodnotenia a referencie sú jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré ovplyvňujú výber produktov a služieb. Neprehliadajte ich dôležitosť, ide o neoddeliteľnú súčasť marketingu. V našom staršom článku si môžete prečítať, ako ich zlepšiť a zvýšiť ich počet.

Prečítajte si aj: 6 tipov ako sa odlíšiť od konkurencie

4. Zbierajte kontakty

Prilákali ste k sebe zákazníka a spravili maximum pre to, aby sa mu u vás páčilo? Skvelé, je to však len začiatok dlhšej cesty smerujúcej k lojálnym zákazníkom. Vypýtajte si od neho mailovú adresu a pošlite mu špeciálne ponuky, alebo informácie o špeciálnych podujatiach. Vytvorte si čo najdetailnejšiu databázu, ktorú budete využívať na marketingové účely.

5. Dajte im pocit výnimočnosti

Kto by sa nechcel cítiť výnimočný? Napriek rozšírenej predstave, že je to ťažké, alebo nákladné, nie je tomu tak. Stačia drobnosti, ktoré spravia rozdiel. Prianie k narodeninám cez e-mail, ochutnávka novej špeciality, malý dezert ku káve zdarma a podobne. Nie veľké gestá, ale drobnosti vytvárajú ten príjemný pocit z každého zariadenia
Dosiahnutie spokojnosti zákazníkov je hotová veda. Vyžaduje si množstvo práce a šikovných ľudí. Existuje však jednoduché pravidlo, ktoré zaručene prinesie úspech: správajte sa k svojim zákazníkom, ako k svojej rodine. Budú sa k vám určite vracať.

 


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Peter Blažečka

PR a Marketing Manager

Peter má na starosti komunikáciu s médiami a partnermi, ako aj fungovanie tohto blogu :) Rád píše, ešte radšej číta a zaujíma sa o najnovšie trendy v marketingu. Obľubuje futbal, cestovanie, jedlo a má slabosť na fyziku.

Ďalšie články z kategórie Tipy: