5 tipov pre zvýšenie a skvalitnenie hodnotení

Vlastná skúsenosť zákazníkov je jedna z kľúčových vecí, ktorá rozhoduje pri nákupe. Chceme vám preto pomôcť zvýšiť počet hodnotení a zlepšiť ich kvalitu. Prinášame vám 5 tipov ako na to.

 

1. Nastavte správne očakávania

Zákazník očakáva, že dostane to, čo vidí v ponuke. Odprezentujte vašu prevádzku/službu tak, aby čo najviac odrážala skutočnosť. Odlíšte sa tým, čím ste výnimočný voči konkurencii a na tom stavajte. Z dlhodobého hľadiska je to práve to, na čom dokážete budovať dôveru vašich zákazníkov.

 Vedeli ste, že? Úprimnosť a férovosť je najžiadanejším prvkom zákazníckej starostlivosti. Potvrdzuje to aj prieskum spoločnosti Optus.
Preto vo svojej ponuke dajte dôraz na reálne fotografie a skutočný popis ponúkaných služieb a tovaru. Určite sa to pozitívne odzrkadlí na vašich hodnoteniach.

2. Pripravte sa na zákazníka s kupónom

Spustená akcia na Zlavadna.sk nie je len záležitosťou majiteľa, ale celého tímu – čašníkov, recepčných, prevádzkara a pod. Informujte personál o dátume spustenia akcie, o jej trvaní a o konkrétnej zľave, ktorú majú poskytnúť. Zákazníci s kupónom budú hodnotiť vašu službu, ktorú uvidia tisícky ľudí, preto im venujte dostatočnú pozornosť tak, aby boli maximálne spokojní.

 

3. Pýtajte sa správne otázky

Skutočný záujem o klienta prejavíme otázkami zo strany personálu. „Ako vám chutilo? Ste spokojný s apartmánom?“...aj takéto otázky vedia výrazne prispieť
k celkovému dojmu z poskytnutej služby. To, čo zákazníkom ostáva v pamäti aj po využití kupónu, je pocit, že personál sa zaujíma o jeho potreby a záleží mu na jeho spokojnosti.

 

4. Označujte kupóny hneď po uplatnení

Zvýšte šance na získanie hodnotenia. Dosiahnete to označovaním kupónov hneď potom, ako zákazník využil vaše služby. Spokojný zákazník sa rád podelí o svoje zážitky, kým emócie pretrvávajú. Výhodou označenia kupónu v deň jeho využitia je, že viete spätne zistiť čas označenia. Viete tým zistiť kto z vášho personálu mal zmenu a v prípade sťažnosti rýchlo vyvodiť zodpovednosť.

 Vedeli ste, že? Najrýchlejší spôsob označovania kupónov je pomocou mobilnej aplikácie. Pozrite si výhody označovania kupónov mobilom a návod ako nato pre Android alebo iPhone.

5. Vyzvite zákazníka k hodnoteniu

Motivujte zákazníka k hodnoteniu vašej služby. Prejavte úprimný záujem o jeho názor, požiadajte ho o nápady čím by ste svoje služby mohli vylepšiť. V budúcnosti mu tak môžete ešte viac spríjemniť zážitok.

 


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Beáta Amersteinová

Deal Manager

Bea má u nás na starosti starostlivosť o klientov a schvaľovanie dealov. Má čuch na úspešné ponuky a rada píše blogy. Viete ju stretnúť aj na stretnutiach spolu s našimi obchodnými konzultantmi.

Ďalšie články z kategórie Tipy: