3 Facebook novinky, ktoré by ste mali použiť pre váš biznis
Marketing, Tipy | Nikolaj | 09 august 2016Za posledný polrok Facebook uviedol veľké novinky, ktoré viete využiť aj na vašich firemných profiloch. Toto sú 3 najužitočnejšie pre vás.
360° fotky na Facebooku
Jedna z najväčších noviniek tohto roka na Facebooku. 360° fotografie vytvoríte jednoducho aj vy priamo v mobile. Pozrite si návod ako nato. Odfotíte fotku pomocou režimu na vytváranie panoramatických fotiek a nahráte ju ako klasickú fotku v aplikácii Facebooku. Jednu priamo od Marka Zuckerberga si môžete pozrieť na jeho profile.
Ak napríklad ponúkate ubytovanie a z vášho hotela máte krásny výhľad na celé okolie, tak 360° fotka je skvelý spôsob, ako sprostredkovať tento zážitok ľudom na internete a zaujať ich. Rovnako môžete takúto fotku aj podporiť ako sponzorovaný príspevok, aby sa dostala k čo najväčšiemu počtu užívateľov na Facebooku.
Prečo vyskúšať 360° fotky:
- vďaka 360° fotkám si vie užívateľ lepšie predstaviť priestory vašej prevádzky,
- vytvoríte reálnejšie očakávania zákazníkov. Cez 360° fotku ich viete virtuálne pozvať k vám,
- vyvolávajú väčšie emócie a záujem o to, čo ponúkate.
Zdroj: facebook.com
Živé vysielanie s Facebook Live
Máte zaujímavú novinku, ktorou sa chcete ihneď pochváliť svojim fanúšikom? Nová funkcia Facebook Live (živé vysielanie) vám dáva možnosť spojiť sa so svojimi fanúšikmi v reálnom čase. Užitočnou funkciou živého vysielania je možnosť okamžitej interakcie ľudí, ktorí vysielanie sledujú. Môžu reagovať priamo komentármi a emotikonami.
Prečo vyskúšať živé vysielanie na Facebooku:
- môžete ním vtiahnuť užívateľa do centra diania,
- máte možnosť zadarmo odpromovať vaše podujatia, napr. akcie pre deti a pod.,
- živé vysielanie je autentickejšie a uveriteľnejšie ako fotka alebo text.
Zdroj: facebook.com
Živé vysielanie využívajú mnohé celebrity a blogeri. Na Slovensku často využíva priame prenosy napr. Sajfa, ktorý je aj ambasádorom našej kampane #ObjavteSlovensko.
Firmy vo svete, ale aj u nás, často využívajú známych blogerov alebo vlogerov (blogujú prostredníctvom videí), ktorí otestujú ich produkt alebo službu. Následne o tom napíšu blog alebo povedia o svojich zážitkoch z testovania vo videu napr. formou live videa na Facebooku alebo videom na Youtube. Ak nemáte skúsenosť s živým vysielaním, tak to môžete vyskúšať takouto formou.
Zistite viac sa o live videách na Facebooku.
Facebook Canvas
Facebook Canvas je nový reklamný formát určený pre mobilné zariadenia. Interaktívnym spôsobom dokáže osloviť vašich zákazníkov na Facebooku a vyrozprávať príbeh vašej značky. Pozrite si zaujímavé ukážky Canvas reklamy. My v ZľavaDňa sme ich už začali testovať a čoskoro vás budeme informovať aké sú naše skúsenosti s týmto formátom. Podrobné predstavenie Facebook Canvas reklamy nájdete na blogu m-journal.cz.
Prečo vyskúšať Facebook Canvas:
- imidžová forma reklamy, ktorá dokáže naplno využiť možnosti mobilných telefónov,
- potenciál osloviť bonitnejšiu klientelu, ktorá si potrpí na prepracované a imidžové veci
Skúšali ste už niektorú z týchto noviniek Facebooku? Napíšte nám do komentárov vaše skúsenosti. :)
Zdieľaj článok na sociálnych sieťach: