Jednoduché tipy, vďaka ktorým vás budú zákazníci milovať

Viete ako si získať lojálnych zákazníkov, ktorí sa k vám radi vracajú? Nie je to žiadna veda. Stačí pár jednoduchých fráz, ktoré naučíte svojich zamestnancov a vaši zákazníci sa budú u vás cítiť príjemne, vítane a výnimočne.

1. „Ospravedlňujem sa Vám za našu chybu, dovoľte nám ju napraviť.“
Chyby sa proste stávajú. Treba si uvedomiť, že si ľudia niekedy potrebujú len uľaviť a chcú mať pocit, že ich chápete a počúvate. Preto vyriešenie akéhokoľvek problému v prospech zákazníka Vám zaručí spokojného zákazníka.

2. „Ďakujeme Vám za návštevu, radi Vás tu privítame opäť.“
Prejavte zákazníkom úctu a radosť z ich návštevy a oni sa radi vrátia. Niekedy stačí milý personál na to, aby vám základňa lojálnych zákazníkov rástla.

3. „Nie som si istý, ale zistím to.“
Je v poriadku, ak nepoznáte odpoveď. Nie je však v poriadku, ak sa ju ani nesnažíte zistiť. Dajte zákazníkom pocítiť, že vám na nich záleží a zaujímate sa o to, čo ich trápi.

4. „Čo môžem pre Vás ešte urobiť?“
Ak zákazníkom prejavíte úprimný záujem a starostlivosť, budú si to pamätať. Ľudia väčšinou vnímajú prevádzky emocionálne, na základe pocitov a až následne si nájdu racionálne argumenty, prečo sa im niekde páči a inde nie.

5. „Ako by Vám to vyhovovalo?“
Neponúkajte zákazníkom riešenia, ktoré nepotrebujú. Zisťujte aktívne ich potreby a snažte sa im vyjsť v ústrety. Ak všetkým zákazníkom neponúknete to isté, ale spýtate sa na ich názor a potreby, budú si to vážiť.

6. „Ako Vám môžem pomôcť?“
Najjednoduchšia a najpoužívanejšia fráza. Myslite ju ale úprimne a naozaj sa snažte zjednodušiť a zlepšiť život svojich zákazníkov.

7. „Ako ste boli spokojní?“
Vypýtať si spätnú väzbu je pre Váš biznis naozaj dôležité. Či dobrá, či zlá, vždy Vám bude nápomocná a pomôže Vám odhaliť, na čom pracovať a na čom si zakladať. Urobte z tejto otázky zvyk a pýtajte sa ju každého svojho zákazníka.

8. „Sme šťastní, že ste tu.“
Dajte svojim zákazníkom pocit výnimočnosti a pocit, že sa naozaj tešíte z ich prítomnosti. Úsmev je nákazlivý.

9. „Ďakujem.“
Ďakujte často. Je to najlepší spôsob ako preukázať Vašu úctu, uznanie a slušnosť.

10. „Áno.“
„Áno, môžeme Vám pomôcť.“, „Áno, môžeme to pre Vás urobiť.“ Pred všetky frázy môžete vsunúť pozitívne slovíčko „áno“. Zabudnite na „Nie.“, „Neviem.“, „Nedá sa.“ a snažte sa svojim zákazníkom vždy vyjsť v ústrety. Samozrejme, nesľubujte nemožné. Ak to nejde, nasmerujte ich na niekoho, kto im bude vedieť pomôcť a poradiť.

Prečítajte si aj: 5 jednoduchých tipov ako premeníte užívateľa ZlavaDna.sk na svojho lojálneho zákazníka


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Alexandra Gulič

B2B Specialist

Saška zastrešuje komunikáciu s obchodnými partnermi. Stará sa, aby mali všetky potrebné informácie, vedeli používať našu stránku a vybavuje pre nich mediálne výstupy. Baví ju život, nedokáže si ho predstaviť bez jej manžela a jazvečíčky Penny. Jej vášňou je kozmetika, oddychuje pri tvorbe hand-made vecičiek a dobrej knihe.

Ďalšie články z kategórie Zákaznícky servis: