ZľavaDňa má nové logo aj stránku

Keď ma pred siedmimi rokmi prehovoril kamarát Peťo Paška, aby som s ním začal podnikať, netušil som, ako to dopadne. Dnes fungujeme na troch trhoch, máme 120 šikovných ľudí a okrem nášho najúspešnejšieho projektu ZľavaDňa pracujeme na ďalších 3 startupoch. Za 6 rokov prešla ZľavaDňa búrlivým vývojom, pri ktorom sme ako firma dospeli. Zmena loga je pre nás zavŕšením jednej éry.


ZľavaDňa dospela

Možno to navonok nie je až tak zrejmé, ale od nášho vzniku sme spravili neskutočne veľa práce. Posledný rok bol v tomto smere ešte intenzívnejší. Vynovili sme domovskú stránku, umožnili kúpu na splátky, spustili košík a množstvo ďalšej mravčej práce. Aj vďaka týmto zmenám sme ako značka získali niekoľko ocenení, posledným bolo Slovak SuperBrands. Ocenenia sú však len drobným uistením, že ideme správnym smerom. Najdôležitejšia je pre nás spokojnosť našich zákazníkov a partnerov.

Od vzniku ZľavaDňa sme sa veľa naučili, vychytali množstvo chýb, a tým aj takpovediac dospeli. Chceli sme, aby sa aj tieto skúsenosti a veľkosť firmy prejavili na novom dizajne. Aby z neho bolo jasné, že sme lídrom na trhu. Okrem toho ZľavaDňa už dávno nie je len o zľavách. Chceme robiť život ľudí krajším. Myslíme si, že by mal každý cestovať, skúšať nové jedlá a veci či zažívať adrenalín. Jednoducho žiť život naplno. S takýmito očakávaniami sme išli do redizajnu.

logo

Zjednodušovanie a zlepšenie života

ZľavaDňa funguje ako platforma, ktorá zjednodušuje život našim partnerom, pretože im rýchlo a efektívne prináša zákazníkov a, naopak, zlepšuje život zákazníkom, pretože im umožňuje vyskúšať nové veci a cestovať. Zjednodušovanie bolo hlavným motívom zmien na stránke, ale aj vo firme a premietlo sa aj do nášho nového loga. To pre nás symbolizuje nielen jednoduchosť, ale aj racionalitu, pretože kupovať výhodne je rozumné. Taktiež symbolizuje profesionalitu, keďže sme od svojho vzniku lídrom na trhu a aj najväčším portálom kolektívneho nakupovania na Slovensku.

Práve preto je nové logo najmä jednoduché a pozostáva z textového riešenia. Jedinou „deviáciou“ je decentná bodka odkazujúca na príponu .sk, ktorej sme sa vzdali za účelom jednoduchosti a čistoty. Podobnými zmenami prešla aj hlavička a päta stránky. Výrazná ružová išla do úzadia a nahradila ju čistá biela. Ako som už spomenul, tieto zmeny sú pre nás začiatkom novej éry a filozofie, v ktorej budeme pokračovať. V najbližších týždňoch zmeníme aj detail ponuky, ktorý bude vyzerať úplne inak – opäť jednoducho, čisto, prehľadne. Verím, že vám ešte viac pomôže pri výbere toho správneho zážitku.


Dajte nám spätnú väzbu

Všetci v ZľaveDňa veríme, že sa vám zmena v logu aj na stránke bude páčiť. Budeme vám vďační za akúkoľvek spätnú väzbu – či už v komentároch pod týmto článkom alebo na sociálnych sieťach.


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Zdenko Hoschek

CEO

Zdenko Hoschek - spoluzakladateľ a CEO spoločnosti Creative Web, s.r.o, do ktorej portfólia patrí najúspešnejší zľavový portál ZlavaDna.sk. Tú založil spoločne so svojim spolužiakom z vysokej školy Petrom Paškom.

Ďalšie články z kategórie Z našej kuchyne: