Zákaznícky servis radí: Ako postupovať pri najbežnejších problémoch s objednaním alebo využitím kupónu

Napriek tomu, že partnerov kontrolujeme niekoľkostupňovým procesom, akcie sami testujeme, zbierame hodnotenia od zákazníkov a robíme všetko pre vašu spokojnosť, niekedy to proste nevyjde. Zlyhá ľudský faktor, nastane zlá súhra okolností, alebo zasiahne vyššia moc. V takých chvíľach prichádza rad na zákaznícky servis ZlavaDna.sk. Prinášame vám pár najčastejších problémov a rovno aj ich riešenia, aby ste to s nami mali ešte jednoduchšie ;)

Nesprávne zadaný variabilný symbol

Pri platbe prevodom sa z času na čas stane, že zákazník zadá nesprávny variabilný symbol. Zákaznícky servis preto každé dva dni kontroluje platby a snaží sa s nimi spárovať vytvorené objednávky. Hneď ako sú objednávky spárované, kupóny sú na ceste k vám. Kvôli párovaniu sa však môže doručenie kupónu predĺžiť.
Riešenie: Nemusíte sa báť, náš zákaznícky servis to vyrieši. Kontaktujte ho len v prípade, že chcete kupón uplatniť v krátkej dobe, napr. hneď na druhý deň.

Preklep v emailovej adrese

Aj takáto drobnosť môže skomplikovať objednávku, pretože vám nepríde kupón. V tom momente neváhajte a zavolajte na zákaznícku linku. Po pár doplňujúcich otázkach vás kolegovia zo zákazníckeho oddelenia autorizujú a adresu upravia.
Riešenie: Kontaktujte zákaznícky servis e-mailom, kde uvediete chybnú e-mailovú adresu a pre bližšiu špecifikáciu aj variabilný symbol platby. Ak bola platba realizovaná platobnou kartou, uveďte posledné 4 čísla platobnej karty.

Storno kupónu

Stornovanie je samozrejme možné, máte na neho právo v zákonnej lehote 14 dní od kúpy a to bez udania dôvodu. Kvôli identifikovaniu však potrebujeme dostať žiadosť o storno z e-mailovej adresy, z ktorej bola akcia kúpená. Predídeme tak stornovaniu cudzou osobou. V súčasnosti však pracujeme na zjednodušení tohto postupu a určite vás o tom budeme informovať.
Riešenie: V tomto prípade nemusíte volať na zákaznícku linku. Napíšte žiadosť o stornovanie kupónu z emailovej adresy, ktorú ste uviedli pri objednávke. Do žiadosti je potrebné uviesť číslo kupónu ktorý požadujete stornovať a číslo vášho účtu kam peniaze vrátime. Zákaznícky servis vás o vybavení požiadavky bude informovať e-mailom.

Kupón mi neprišiel

Opäť veľmi častý jav. Ak vám kupón nedorazil do 20 minút od dokončenia objednávky, skúste si najskôr pozrieť všetky priečinky vo vašej e-mailovej schránke. Niekedy mail od nás skončí v nevyžiadanej pošte (spam), v záložke propagácie (ak používate Gmail), prípadne v inom priečinku. Vo väčšine prípadov si stačí len skontrolovať všetky priečinky a kupón nájdete.
Riešenie: Skontrolujte si všetky priečinky vo vašej e-mailovej schránke a ak tam aj po 20 minútach nenájdete mail s kupónom, môžete si ho kedykoľvek vytvoriť vo vašom konte. Po prihlásení nájdete všetky vaše kupóny.

Potrebujem daňový doklad

ZlavaDna.sk je sprostredkovateľom služieb, pri kúpe cez náš portál nevydávame daňový doklad. Ten zo zákona vydáva poskytovateľ služieb, teda náš partner. Ak potrebujete daňový doklad, vystaví vám ho priamo náš partner, u ktorého si zľavu uplatníte.
Riešenie: Ak využívate naše kupóny na podnikateľské účely, obráťte sa telefonicky alebo emailom priamo na poskytovateľa ihneď po dokončení objednávky.

Kupón zaplatený, tovar nikde

ZlavaDna.sk nemá priamy dosah na dodanie tovaru, za neho je zodpovedný poskytovateľ. Ak však máte akýkoľvek problém s naším partnerom, určite nás kontaktujte. Preveríme stav vašej objednávky a budeme ju riešiť s partnerom.
Riešenie: O probléme s dodaním tovaru upovedomte zákaznícky servis e-mailom. Daný problém preveríme a budeme vás informovať.

Som nespokojný s kvalitou služieb

Niekedy sa môže stať, že zákazník nie je spokojný s kvalitou služieb, alebo mu služba nebola dodaná v dostatočnom rozsahu. Tieto situácie nás veľmi mrzia, no môže k nim zriedkavo dôjsť. V takýchto prípadoch je potrebné situáciu riešiť priamo na mieste, s prevádzkarom a dožadovať sa náhrady. Samozrejme treba o tejto skutočnosti informovať aj zákaznícky servis, ktorý však situáciu nevie riešiť na mieste, ale vie preveriť u partnera, čo sa stalo. Taktiež podľa rozsahu zlyhania partnera vie poskytnúť určitú formu kompenzácie.
Riešenie: Problém treba riešiť priamo na mieste s poskytovateľom a následne dať informáciu zákazníckemu servisu. V tomto prípade, žiaľ, vieme zasiahnuť až spätne.

Problémom pri nákupe cez ZlavaDna.sk sa snažíme všemožne vyhnúť, no ak k nim dôjde, máme pripravených ochotných kolegov, ktorí vám chcú úprimne pomôcť. K dispozícii sú vám každý pracovný deň od 8:00 – 18:00, v piatok do 17:00. Môžete im zavolať, napísať mail, alebo s nimi v reálnom čase komunikovať cez čet na stránke. Všetky reklamácie, podnety či sťažnosti riešia promptne, operatívne a efektívne počas pracovnej doby najneskôr do 24 hodín. Dokonca vám pomôžu  s výberom, či rezerváciou hotela. Dáme za nich aj ruku do ohňa :)


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Jaroslav Hrivnák

Vedúci zákazníckeho servisu

Jaro vedie náš zákaznícky servis, takže ste ho možno už aj osobne počuli cez telefón :) Po práci väčšinu voľného času trávi v spoločnosti svojho psíka Danyho. Zaujímavosťou je, že je bývalý profesionálny vojak, no dnes sa viac venuje folklóru.

Ďalšie články z kategórie Vaša ZľavaDňa: